Hemma igen!

Nu har vi varit hemma i lite mer än ett dygn. Fyy, vad kallt det är!!
Igår var jag och lämnade Jimmy på kattens läkargrupp. Fortfarande feber, 39,8 igår morse.
Så hon skickade honom till infektionsklinken i malmö. Så vi körde hem om först. Lite mat i magen innan vi åkte dit. Och packade en liten väska med bok o dyl ( om han skulle bli inlagd )
Väl där så blev vi skickade till akuten eftersom deras läkare höll till där då.
Han fick lämnat en massa prover, och de som visade direkt, visade inget. Sen har de odlat på nåt som vi får reda på senare.
Så det var bara att åka hem igen (tackolov).

Tänkte bjuda på lite "go bitar" från resan (om jag får rätt på det)



Ett häftigt träd som vi gick förbi när vi gick till stranden



Jimmy på stranden



Jag på stranden.



Kossor fanns det gått om. Här festar dom på lite sopor på stranden.



Ture turister



Pedikyr fick jag gjort:)



En hund jag träffade på varje kväll som är väldigt lik vår Frida! R.I.P Frida <3



Här blir de andra duschade av en elefant:)



Här blir Jimmy rejält duschad:)



De red även elefant!



Jimmy och de andra äter en chilli som är 600 ggr starkare än de här hemma.



Såhär såg Jimmy ut..



Tobbe såg ut såhär



Och Karro såg ut såhär:)



Karro sista kvällen. Vi hade precis ätit på Little Itali. Supergott!!



Ett träd



En tanta som flätar tak.



Lite kryddor



En söt flicka som sålde bananer på stranden



"Min" massör. Fick massage av 5 olika men hon var bäst!



Vår hotellingång

Det var en liten del av mina foton...

Ha det bra!!
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0