Helgen

I går hade jag en röjar dag. Det är inte ofta jag kommer in i ett sånt stimm:) Jag hann med att städa undan, dammsuga, laga mat, baka kladdkaka, putsa fönster (invändigt), byta gardiner, handla, tvättade 2 maskiner tvätt (klapp på axeln) Så himla skönt det var o vakna idag:)

I lördags jobbad jag halv dag. Så åkte jag med Anna o Agnes hem.
Sen på kvällen var det fest hemma hos Lollo o Dennis. Väldigt trevligt hade vi. Sen åkte vi in till malmö, där var mindre skoj. Så blev en ganska tidig kväll, för att ha varit i malmö. Var hemma vid 3 ungefär:) Annars brukar det bli vid 5:)

Tänkte bjuda på lite bilder från Lollos kamera från festen:)

         



        


        


        

De var en del:) Allt från dans till chipsleken o en sjungande Rabih från idol:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0