Helgen

Var på fest hemma hos Jenni i går. Det var himla skoj:) Efter lite gott att dricka och en massa skratt gick vi ner till kristall...vi fick stå i kö i 20 minuter, hatar att stå i kö...sen när vi väl kom in så var där jätte lite folk. Så tror att de höll kön bara för det skulle "se bra ut" för folk som kom. Så nu blir jag säkert förkyld i veckan:)
Efter ett tag så kom det mer folk dit, så det var bra när vi väl kom in. Sen kom jag hem vid halv 3 ungefär, lagom trött efter allt dansande:)

Idag har jag o mamma o mormor var på en liten shopping runda. Moltex hade utförsäljning i Svedala, så jag blev 2 kuddar o 2 löpare rikare:) Vi körde inom Svedala outlet med, hittade en snygg tröja o ett vanligt svart linne där.

Jimmy har haft sin sista match i dag:) Så himla skönt!! Nu slipper han vara på hallen 4 dagar i veckan.

I morgon ska jag o Martina in till Malmö, jag ska köpa lite produkter till salongen och fylla på mitt färglager. Så passar vi på att käka lunch där med. På kvällen är det tid för afro dans igen:) Ska bli skoj!

Min kära svåger har kört vasaloppet idag, fy hundan säger jag bara!! Nu är han i mål efter 10:39:17....bra jobbat!!!

Hoppas ni haft en bra helg alla!!!

Puss o kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0