Fredags mys

I dag blir det först jobb. Sen i kväll ska jag o Jimmy bara kolla tv, blir förhoppningsvis Lets dance (om jag får bestämma)
I går var vi hemma hos mina svärföräldrar. Svärmor blev ett år äldre. Så vi blev bjudna på 3-rätters.
Räksmörgås
Fläskfile, ugnspotatis o morötter
Hemmagjord daimglass
Sen körde jag o lämnade Jimmy på sin träning, och jag körde till Martina. Vi spelade skip-bo:) Och vi vann varsin gång, rättvisast så;)

Ha en trevlig fredag!!!
Puss o kram



Svärföräldrarna Ingela o Åke


Kommentarer
Tobbe

Shit, ingen dålig vecka med mat du har haft. Gottegris. Di rige di kan ;-)Haha. Själv får man hålla sig till köttbullar o makaroner :D Ha det bra och hälsa jimsjams. Kram

2010-02-19 @ 23:57:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0