Elefant ridning

I dag har vi hyrt en taxi for 170 kr en halv dag:) Vi var forst o kollade pa elefanter, de andra 3 badade o red pa elefanterna men jag fotade(!)...jakla hojdskrack!
Var taxi chaffis guidade oss langst vagen, har sett en farlig massa kyrkor idag.
Vi var aven pa ett kryddplantage, valdigt intressant. De andra 3 smakade pa en chili som ar 800 ggr starkare an de vi har hemma...har en massa roliga foton fran det:) Roliga grimaser!!
Nu pa kvallen har vi atit pa en "finare" resturang o for oss fyra med fordrink o 2 forratter o 4 huvudratter och 5 drickor sa blev det 350 kr med dricks:)
Pa lordag ska vi till huvudstaden o shoppa i vanliga butiker. I morgon blir det beachen hela dagen!
Mina hander ar mycket battre! Bara pekfingert som ar lite envist, men salvan jag kopt verkar fungera valdigt bra, sa jag ska kopa med mig hem nagra tuber.

Trakigt att ni har sa mycket sno hemma... Hoppas det ar borta nar vi kommer hem. Ska forsoka ta med mig solen harifran:)

Ha de bra!!
Kramar fran "goa" Goa


Kommentarer
Oskar

Vad kul :D allting verkar riktigt billigt där ni är. Läste ett gammalt inlägg om din/dina hand/händer (???) vad har hänt?



Och snön, tja den är inte så farlig, förutom att det är en himla massa och att det blir mer eller mindre kompliserat när man cyklar till skolan varje dag. (ja, jag gör det numera, orkar ej ta bussen och ingen av päronen kan skjutsa maj så tidigt!!!



Jag kan knappt vänta på att se bilderna på Jimmy när han käkar Chilin xD. Smaka inte du :D



Hoppas du inte har blivit för religiös nu me alla kyrkorna.



ha det fortsatt bra :D

Oskar

2010-02-02 @ 17:44:51
Anna

Hej sis!

Så härligt ni verkar ha det:)Hade gärna varit med..Idag är det inget höjdar väder.Mer snö....

Har haft mysdag med barnen idag. Varit och ätit lunch på stan, bibblan och Br.Mysigt :)

Hoppas du är bättre om dina händer så du kan njuta ordentligt! Ses snart!! Hälsa Jimmy!

Kram sis och familj

2010-02-02 @ 21:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0