Afrodans

I dag har jag jobbat i vanlig ordning.
Efter jobb hämtade jag upp Martina. Sen körde vi till friskis & svettis för att träna afro dans. Himla trevligt. Mycket svettigare än vad jag väntat mig.
Så det får bli ett nytt måndags nöje för mig hade jag tänkt:)

Nu sitter jag o kollar på familjen annorlunda:) Tycker det är ett trevligt program:)
Snart kommer Jimmy hem. Vi ska kolla på film, vi firar 7 år idag. Tiden går fort när man har kul:)

Ha en bra kväll alla!!!
Puss o kram

DANS AFRO - EN SVÄNGIG NYHET!

Ett konditionspass där vi bejakar danskänsla med inspiration i musik och rörelser från den västafrikanska dansen. Med enkel koreografi låter vi trum-musiken och dansstegen bli till en helhetsupplevelse. De starka tunga ryt-merna driver oss att uttrycka stegen med massor av energi och känsla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0