Julrush!

Nu vill ALLA bli fina i håret innan tomten kommer! :)
Så vi har full rulle på salongen, det är kul!
Fast inte när folk inte dyker upp eller om man får en avbokning i sista stund...för mig hände båda grejorna idag:(

Jag hade en klippkund som inte kom. Sen hade jag en sen avbokning på en klipp & färg kund (men hon bokade om i alla fall)

Tur jag skulle luncha med Martin (som jag inte sett på över ett halvår). Vi hade MASSOR att prata om:)

Stackars honom! Jag släpade runt honom i olika affärer, när vi var på MQ för 3:de gången. Så sa han: "Undra om de tror att vi inte har något bättre för oss!" haha!!
Men jag fick i alla fall köpt nyårsblåsan (dock inte på MQ) Blev en svart (såklart!) klänning!

Sen lunchade vi kyckling på A9, fint ska det vara;)





Vi parkerade på valentaket och på muren framför bilen satt en massa fåglar. De verkade vara helt fastfrusna, för de satt blixtstilla fast jag var en halv meter ifrån dom! Så synd om dom små liven!



Den bilden är inte inzoomad, så nära var jag. Kunde nästan klappa dom!


Sov gott, gott folk!!

Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0