Idolmys

I går var jag hos Emma. Vi käkade middag, "plockemat". Supergott var det! Blev alldeles för mätt:)
Sen kollade vi givetvis på idol finalen:)
Som väntat så vann Jay. Hoppas nu han pallar trycket bara. Han verkar ju ha lite förkärlek till knarket. Och "fy vardagen". Så jag hoppas på att det inte blir för mycket press på honom så han faller tillbaka igen. Det hade varit hemskt synd!

I kväll ska vi passa Agnes o Max. De ska sova över här för första gången. Det ska bli mys!!
Det blir film, förmodligen Hannah Montana:) Det är en av Agnes favoriter. Jimmy kommer nog vara lagom road:)
Och sen lär det bli en del lek med Barbie dockor.



Hannah Montana!



Vackra Barbie.

Det är så roligt när Agnes leker med Barbie, då pratar hon "uppländska". Det roliga är att det gjorde jag med när jag var liten:)

Gjorde ni med det?? Eller är det bara ett släktdrag?


Ha en härlig lördag!!
Puss o kram


Kommentarer
Anonym

uppländska pratar jag hela tiden tydligen

vilket är konstigt för att ja bor inte där så att säga

2010-12-13 @ 01:34:55
Karro

Jag gjorde det också när jag lekte :) Kram

2010-12-13 @ 08:30:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0