Helgen nästan över..

Även denna helgen har gått våldsamt fort.
Ifredags var vi på Idala gård och firade min gudmor som fyllt 80 år, men hon är pigg o beter sig som en 60 åring:)

I går jobbade jag till 4 ungefär. Sen kom Jimmy och hämtade mig. Vi körde direkt hem till mormor som hade julmiddag. Fast utan julmat:). Vi brukar hoppa det och äta annan god mat. Nu hade hon gjort värsta buffebordet. Där var säkert 15 olika rätter:) Hon började förra söndagen, så det var långa förberedelser. Världens bästa mormor har jag!

På kvällen var jag hos Filippa. Vi satt och snackade i 4 timmar, sen körde jag hem o la mig:)
Och jag är utvilad efter 10 timmars sömn!

Nu är det bara 5 dagar kvar till julafton och jag LÄNGTAR!!

Ha en härlig söndag alla! Själv blir det tvätt, städ och inköp på maxi:) Synd och bryta söndags mönstert;)

Puss o kram



Världens bästa mormor, som har en förmåga att blunda på ALLA foton!



Bättre systrar får man leta väldigt, väldigt länge efter! Tror aldrig man lyckas!



Max busar med sin morfar, eller är det tvärtom??



Agnes spelar på en stenålders dator:)



Jimmy o Albin slappar!



Max ville åka pulka!



Vilket jag kan förstå med tanke på all snö!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0