Fredag redan!!!

Som denna veckan har sprungit i väg...
Och jag har varit dålig på att uppdatera!

I tisdags så var Emily en runda hos oss efter jag hade tränat på vibe. Vi gick en sväng, men det kändes som hela mitt ansikte stelnade! Så ruggigt det var ute -8 grader, usch o tvi!! Så det blev bara en kort promenad.
Vi såg även en film som var bra o rolig, I min vildaste fantasi!


I min vildaste fantasi omslag

Kirk är en helt vanlig kille som knappt tror det är sant när den framgångsrika och fantastiska snyggingen Molly faller för just honom. Hans besserwisser-kompisar, hans knäppa familj och hans hemska ex-flickvän är precis lika chockade. Se vad som händer i den här galna komedin när Kirk gör allt han kan - och lite till - för att få förhållandet att fungera och bevisa att Molly inte är för snygg för honom.




I förigår alltså i onsdags var jag och Albin på modevisning. Ett projektarbete som 4 tjejer hade gjort.
Mycket trevligt, men modellerna gick lite fort, så hälften av mina bilder blev lite suddiga.
Fast jag tänkte ändå bjuda på lite bilder:)

Så här ska vi gå klädda i vinter:


Kanske ska gå klädd såhär på julafton? Söt klänning!




Varma jackor behövs!! Verkligen!!



Nyårsblåsan?




Med dessa skorna kanske?:)



Den här var glittrig o fin, lite lite tyg bara.



Idag skulle vi egentligen på kalas till Rut. Men där är alldeles för mycket snö ute i Gislöv så vi kommer inte dit.
Så det blir en mysig hemma kväll med GI tacopaj o Idol:) Inte helt fel det heller!

Puss o kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0