Flytt!!!

Nu äntligen!!! Vi har "hittat" en ny bostad! Fantastiskt skönt!
Så i mitten av Januari ska det börjas renoveras, sen flyttar vi in i April förhoppningsvis:)
Vi flyttar från vår hyreslägenhet en 3a till en köpes 4a:)

Jag vaknade med ett ryck o började rensa ur garderoben (som jag skullat göra nu, hur länge som helst)
Och jag har lagt ut min gamla cykel till försäljning (seperationsångest). Fast det har ju stått still i 4 år nu, stackaren!
Så vet ni någon som behöver en fin röd damcykel för 300 kr så hojta till:)
Visserligen är där punktering på båda däcken, den har ju stått still i 4 år. Så thats why!

Allt är så mycket roligare nu, med att rensa ut o fixa med allt som jag gärna skjutit på:)




Min fina gamla cykel:)


Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0