70 procentig choklad

Det är ganska gott. Jag tyckte inte det var så gott innan.
Men nu har vi "bara" det hemma, i gotteväg:)
Det räcker bra med några få bitar. Man blir lite sträv i munnen:)

Image

Image
















Den är min favvo mörka choklad.


Dagen i dag har varit som vanlig, med jobb och sen träning på vibe.
I dag var jag själv på träningen så det blev mycket armar, rygg o mage träning. Har nog härlig träningsvärk i morgon. Sandra tyckte det var roligt att köra hårt med mig...

Sitter o tittar med ena ögat på pensionärsjävlar på kanal 5. Ganska underhållande program. Pensionärer som beter sig som ungdomar:)



Nu ska jag nanna kudden!
Sov gott!!
Puss o kram


Kommentarer
Marie

Prova med havssalt.. den är kanon god...

2010-12-14 @ 09:35:04
Marie

Ps: Hur blir det med frisyrbilden som skulle komma.. =) nyfiken

2010-12-14 @ 09:35:40
Johanna

Ja...frisyr bilden kommer:=) Har inte tagit någon bild inu... har smakat me havssalt inte dumt det heller:)

2010-12-14 @ 21:57:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0