Träning

Igår efter jobb så gick jag o tränade på vibe.
När jag var klar så stod Jenni utanför o väntade på mig. Vi bestämde oss för att gå o käka sushi:)
Sen gick vi en runda o delade ut flygblad.
När vi kom hem till mig så såg vi nya wallander filmen "arvet"...fy vad spännande. Jag kolla mellan fingrarna flera gånger...blir så irriterad!!! Varför ska de gå ner i en mörk källare när de hör att det är någon där nere...usch o fy!!

Men bra o spännande var den! Kan varmt rekommenderas!

Vi såg trailern för nästa wallander film "indrivaren"...och det är den filmen som jag o Jenni o Martin o Erik är statister i:)
Vi körde den i slow motion....och man såg både mig o Erik:) Så nu är jag movie star;) Haha!! Längtar till den kommer ut i Juni!!

I dag fyller Oskar (min äldsta systerson) fjortis!! Så vi ska dit i kväll o fira honom:)



Liten har blivit stor!! :) Oskar på kräftskiva/30 års fest i somras!











En kvinna hittas död i sin lägenhet. Wallander konstaterar snabbt att det handlar om ett bråk som har spårat ut och allt pekar mot att det är offrets tidigare pojkvän, dörrvakten Fabian som är skyldig. Informationen är tagen från disc shop.se! Över 18.000 titlar i lager. Beställ före 16.00, leverans nästa dag. Under utredningen upptäcker Pontus att en gammal pojkvän till Isabel är inblandad och att hon bär på en tung hemlighet från sitt förflutna. Hennes framtid som polis står plötsligt på spel samtidigt som hennes lojalitet mot både Pontus och Kurt Wallander ställs på sin spets.


Det är filmen som vi är statister i :)


Ha de bra kära ni!!!

Puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0