Sista dagen som 26...

I dag har jag bara tagit det lugnt!! Sofie var här en liten sväng och sa hejdå:(

Sitter i mina myskläder och har gjort det hela dagen:)

I morgon fyller jag 27 år...herre gud!! Känner mig gammal...27!!! Tänk, för några år sen trodde jag att när jag är 27 så har jag 2 barn bor i hus m.m m.m....
Men jag/vi bor kvar i samma lägenhet som vi gjort sen jag var 21:)
Tiden bara rusar i väg!! ( låter som en 80-årig tanta) :)

I morgon kommer min familj och delar av Jimmys familj hit. Fast för ska jag träna Afrodans med syrran:)
Jag tänkte bjuda på smörgås tårta. Ska göra den nu efter jag skrivit klart här.
Smörgås tårta är typiskt kalas "mat".

img_03371



Ser mumsigt ut!!!
Nä nu får jag gå ut i köket och göra lite nytta:)

Ha de så bra!!

Puss o kram från en 26-åring:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0