Påsk ledigt!!!

I dag är det långfredag! Och i går var det den 1 april, och jag lyckades undgå att bli lurad:) (tur jag inte träffade på pappa) Han brukar lyckas lura mig!

I går på morgonen tränade jag vibrations träning och sen jobb. Efter jobb så träffade jag Sofie, hon kom hem i Onsdags:)
Det var 5 månader sist jag träffade henne, men i Maj ska jag o Hannah till Stockholm och träffa henne!

I går kväll så var vi bjudna hem till Jimmys päron. De bjöd på grillat, det var premiär för min del:) Mums!!!

Sen hade jag bestämt med Anna och 3 kompisar att vi skulle träna indoor walking. Men det var bara jag och Anna som tränade. De andra kom inte för olika anledningar.
Efter träningen så körde jag tillbaka till Jimmys föräldrar, svettig och rälig:) Men var bara där 10 minuter. Sen körde vi hem.

Jimmy gick o la sig direkt när vi kom hem. Jag ringde Sofie, så hon kom över. Så satt vi och pratade skit långt in på småtimmarna:) Tur jag är ledig i dag!

Idag ska vi hem till mina föräldrar och måla ägg. Sen blir det påskmiddag:) Dessförinnan kommer Hannah hit en sväng, så jag och Sofie ska träffa henne en stund. I kväll ska Stedt ha fest, så vi ska dit.

I morgon ska vi ha fest. Jimmy bestämde det i går:) Nu är det många av våra vänner som är nere över påsk, så då brukar det bli intensivt.




Världens bästa föräldrar!!!

Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0