Min födelsedag!

I dag blir jag 27!!
Dagen började med att Jimmy kom in och sjöng och gav mig frukost på sängen:)
Sen var jag och tränade afro dans med syster, Martina och Jenni.

Efter träningen så körde jag och Martina till willys för att handla lite.

När jag kom hem så var det bara till att börja röja lite hemma, duka och fixa med smörgås tårtorna!

Klockan 5 kom gästerna. Fick pengar (till madrid resan), presentkort till en ny resväska:), presentkort på gina tricot, handdukar, en snygg ljuslykta i form av en prinsess krona och snygga happy birthday brillor:) m.m
Så jag är väldigt nöjd!!

Vi åt smörgås tårta, vienetta glass, sen hade jag köpt lite till gotte bord med. Men alla var så måtta, så vi hoppade över det. Tur..då har vi lite färdkost när vi ska till Madrid:)



Jag, i mina nya snygga brillor:)



Den ena smörgås tårtan ala Jimmy och Johanna:)



Den andra smörgås tårtan ala Jimmy o Johanna:)



Min ena syster Anna



Pappa med mina snygga brillor



Jimmys farmor, min mamma och min mormor:)



Min systerson Albin käkar glass i stora lass:)



Mina 2 andra syster söner Max och Oskar, min syster Annika i bakgrunden:)



Agnes, min systerdotter och mitt gudbarn:)



En del av mina presenter, mest kuvert:) Men det gillar jag:) Nu ska det shoppas!!!



Tack för ni gjorde min dag till en bra födelsedag!! Och tack för alla gratulationer!

Puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0