Lite uppdatering

Längesen jag uppdaterade nu.
Förra helgen var vi i madrid, och då kom jag i från blogg skrivandet.
Sen har jag inte kommit in i det igen...men ska bli bättring:)

Madrid var en helt underbar stad. De är inte kända för någon speciell sevärdighet...men staden hade så mycket att visa.
Härliga små torg med uteserveringar, fina gamla byggnader, härliga stora parker med allt man kan tänka sig i en park (utom karuseller), trevligt folk, god mat.



Ett mysigt torg med en massa uteserveringar och 2 lekplatser så Agnes kunde roa sig.



Agnes med en jätte räka:)



En fin husvägg



En sightseeing buss som vi åkte med 2 dagar. Vi satt så klart där uppe:) Det fläktade bra där.



Här spelade Madrid mot Barcelona dagen efter vi var där.
Anna och Markus hade turen som var och såg matchen.



Mamma och Max leker i parken.



Agnes på lekplatsen



Pappa och Jimmy slappar i skuggan



Agnes och musse



Alla som var med på resan (utom jag)



Söta Agnes på tapas resturang



Sangria drack mamma på en härlig uteservering.



Botaniska trädgården besökte vi...riktigt härligt att gå i.



Mamma fyllde år!!



Anna och Max på zoo.



Delfin show...väldigt imponerad blev jag!



Fina giraffer



Det var en liten del av mina foton...på 5 dagar tog jag 463 foton (och då har jag tagit bort de dåliga)

Ha de fint!!
Puss o kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0