IKEA

I dag har jag varit ledig:) Så jag sov till lite innan 10, väldigt skönt!!
Jag och Martina och Vincent åkte in en sväng till malmö. Först till frisörshopen, så jag kan fylla på hyllorna på salongen.
Sen körde vi till IKEA. Åt lunch där, köttbullar med potatis, sås och lingon för 16 kr!! Billit billit:) Dessutom så bjöd Martina, ännu bättre!
Fick shoppat lite ljus (oväntat), en ny badrums matta bl.a.
Nu på kvällen har jag tränat afro dans med Anna. Sen följde jag med henne hem en runda och mös med barnen lite.
Sen körde jag hem och det var hollywood fruar på tvn:)

Med andra ord så har dagen varit väldigt bra.

Ha de bra!!
Puss o kram



TINDRA Doftande värmeljus
Värmeljus köper jag nästan varje gång jag är på IKEA, det hör väl till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0