Grillning!!

I dag började jag dagen med att gå ner på vibe center och träna. Nu börjar det ge lite resultat. Min 8:de gång där på en månad. Ganska bra! Sen afro dansen och indoor walking tränar jag på friskis.

Fick fakturan från securitas idag...det var någon idi*t sparkade i sönder mitt skyltfönster förra fredag;(
Självrisken ligger på 8000 kr och securitas räkningen var 3316 kr:) Fantastiskt!! Sånt blir man glad av *not*
Jag blir ledsen varje gång jag ser mitt söndriga fönster...så onödigt! Förstår mig inte på folk som bara förstör. Om de nu gillar att sparka sönder fönster, så kan de väl spraka i sönder deras egna!!! Usch o fy!!

Aja, personen blir säkert straffad på ett eller annat sätt en vacker dag ( får jag hoppas ):) Bryter benet eller nåt! Så han eller hon inte kan sparka i sönder fler fönster;)

Efter jobb så gick jag och fick thaimassage hos siammassage.se

Direkt efter massagen cyklade jag hem till Martina och Patrik. Jimmy var där och hade hjälpt dom att sätta in en fläkt i deras badrummet.
De bjöd oss på mat, grillat!!! Sååå himla gott! Fy vad jag har längtat efter grillat! Vi käkade grillspett med klyftpotatis, olika goda såser, en god sallad och halloumi ost:) Fantastiskt!! Tänk att det kan vara så gott med grillat:)


Här är en lista på vad massören har för olika behandlingar och priser...hon är otroligt duktig!

Ha det bra folk!!
Sov gott!!
Puss o kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0